Kako je danska robna marka nakita dizajnirala primjerke kojima žene diljem svijeta izražavaju svoje priče kroz stil.
Privjesak kojim se pričaju mnoge priče
Pandora je svoje omiljene privjeske počela dizajnirati 2000. godine. Svaki privjesak ima značenje, a ponekad i mnoga značenja, jedno koje mu je dala osoba koja ga je dizajnirala te mnoga druga koja im dodijeli osoba koja ih nosi i voli. Bilo da je riječ o proslavi boje ili uzorka ili posveti zemlji, događaju, aktivnosti ili – što je najvažnije – osobi, svaki privjesak dizajniran je tako da priča osobnu priču onoga tko ga nosi pokazujući svoj osobni stil. Naši se privjesci s ljubavlju nose na narukvicama i ogrlicama; posebno su stvoreni kako bi se nosili na načine svojstvene upravo onoj osobi koja ih nosi.
Nadahnuće
Istražite našu kolekciju privjesaka
Pandora Moments
Marvel x Pandora
Pandora ME
Povratak u prošlost uz privjeske Pandora
2000
Privjesci za svakoga. U toliko bogatoj ponudi dizajna, poput privjeska u oblike jagode, svatko može pronaći privjesak za sebe.
2000
Srce je osnova mnogih naših dizajna, ali i dio je našeg DNK.
2000
Privjesci Pandora ukrašeni su kamenjem, čime unose novu razinu elegancije i ekskluzivnosti u našu ponudu.
2004
Naši razdvojnici za balansiranje narukvica postaju popularni kod obožavatelja nakita Pandora diljem svijeta.
2005
Otkad smo prvi puta izradili privjeske od Murano stakla, prodali smo više od 35 milijuna primjeraka diljem svijeta.
2012
U svoje smo kolekcije uveli vrlo detaljno ukrašene rupičaste privjeske s filigranskim uzorcima i šupljim jezgrama.
2014
Naš prvi Disney privjesak predstavili smo u listopadu 2014. godine. I danas je dio naše kolekcije.
2016
Naš svestrani pavé privjesak s kopčom od nepatvorenog srebra prvi je put predstavljen u ljeto 2016. godine, a još je i danas jednako popularan. Fiksno je pozicioniran na narukvicama tako da podjednako razdvaja ostale privjeske sprečavajući njihovo pomicanje.
2017
Naš privjesak Obiteljsko stablo koji objedinjuje obiteljske veze i prirodu bio je najpopularniji privjesak u 2017. i 2018. godini.
2018
Više od 85.000 naših najprodavanijih privjesaka Snovolovka prodano je nakon predstavljanja 2018. godine, što ga čini jednim od najprodavanijih privjesaka u posljednje vrijeme, unatoč tome što je na tržištu prisutan tek godinu dana.
2018
Neke od naših dizajna privjesaka nadahnuli su naizgled obični predmeti koje svakodnevno upotrebljavamo – od jednokratnih šalica za kavu do kantica za kokice.
2018
Da bismo proslavili 90. obljetnicu legendarnog miša, izradili smo privjesak u obliku zaigranog portreta.
2019
Naši privjesci nastavljaju oduševljavati ograničenim izdanjima primjeraka sa skrivenim iznenađenjima, poput ovih privjesaka u obliku srca koji unutra nose viseću strijelu.
2000
A charm for everyone. With so many designs to choose from, including strawberries, there’s a charm for everyone.
2000
The heart is fundamental to many of our designs and is also part of our DNA.
2000
Pandora charms are detailed with stones, bringing a new level of elegance and exclusivity to our line-up.
2004
Our bracelet-balancing spacers become popular with Pandora fans around the world.
2005
Since first creating Murano glass charms, we’ve sold more than 35 million pieces worldwide.
2012
Our highly detailed openwork charms with filigree patterns and hollow cores are introduced to our collections.
2014
We introduced our first Disney charm in October 2014. It’s still part of our collection today.
2016
Our versatile pavé clip charm in sterling silver was first introduced in summer 2016 and remains as popular today as ever. It sits in a fixed position on bracelets, evenly spacing out other charms and helping to prevent them from sliding around.
2017
Our Family Tree charm, uniting family bonds with nature, was the most popular charm of 2017 and 2018.
2018
More than 85,000 of our best-selling Dreamcatcher charms were sold when launched in 2018, making it one of our bestselling charms in recent times despite only being on the market for a year.
2018
The seemingly ordinary objects we use each day inspire some of our charm designs – from takeaway coffee cups to buckets of popcorn.
2018
To celebrate the 90th anniversary of the legendary mouse, we created a portrait charm in a playful pose.
2019
Our charms continue to delight with limited edition pieces that feature hidden surprises, like this heart charms that holds a dangling arrow within.
From 1982-2020
1982
Our story begins with the Danish goldsmith Per Enevoldsen and his wife Winnie, founding Pandora in Copenhagen, Denmark in 1982. Pandora has made an incredible journey from a local Danish jewellery store to the world’s biggest jewellery brand.
1989
Pandora’s founder, Per Enevoldsen, holds the very first ring manufactured at our crafting facility in Thailand.
2000
Predstavljen je Pandorin prepoznatljivi koncept narukvice za privjeske, koji ženama omogućuje da osmisle svoj osobni stil nakita i izraze životne prekretnice i dragocjene trenutke.
2005
U tajlandskom gradu Gemopolisu otvara se prvo postrojenje za proizvodnju u stopostotnom vlasništvu društva Pandora.
2006
Prva konceptualna prodavaonica nakita Pandora otvara svoja vrata u njemačkom gradu Hamburgu. Od tada ih se otvorilo još 2700 širom svijeta.
2010
Pandora je uvrštena na burzu vrijednosnih papira NASDAQ OMX u Kopenhagenu.
2013
Predstavljena je kolekcija PANDORA ESSENCE. Koncept dočarava unutarnje vrijednosti kroz prekrasne, ručno dovršene privjeske. Kolekcija PANDORA ESSENCE prestala se proizvoditi 2019.
2014
Pandora predstavlja prvu kolekciju Disney x Pandora, jednu od brojnih suradnji koja će uslijediti s društvom Disney.
2016
Predstavljena je naša jedinstvena mješavina metala s prevlakom od 14k ružičastog zlata
2017
U tajlandskom gradu Lamphunu otvara se naše najmodernije postrojenje za izradu nakita, koje je učinkovito u korištenju resursa i nosi zlatni certifikat prema sustavu LEED.
2018
Naša jedinstvena mješavina metala s prevlakom od 14k zlata predstavljena je zajedno s kolekcijom privjesaka, narukvica i choker ogrlica s ravnom kopčom, Pandora Reflexions, stvorenom za neograničeno samoizražavanje.
2019
Najprije smo predstavili Pandora Me, novu liniju nakita kod koje je zaštitno lice kampanje postala britanska glumica i aktivistica Millie Bobby Brown, koja se pokazala popularnom među generacijom Z i šire. Također smo najavili i predstavili našu čarobnu kolekciju Harry Potter, početak novog partnerstva s društvom Warner Bros. Consumer Products. U 2019. godini također smo dogovorili partnerstvo s UNICEF-om kako bismo prikupili sredstva za pružanje podrške mladim glasovima širom svijeta.
2020
Kolekcija Star Wars™ x Pandora pokrenuta je u partnerstvu s tvrtkom Lucasfilm, a nadahnuta je likovima i simbolima iz omiljene filmske sage.